Sarı

Bu çalışmamı sipariş üzerine bir arkadaşıma yaptım. biraz detaylı çalıştım zamanında amaşimdi bakınca şu anki halimle çok daha kaliteli bir çalışma oluşturabilirmişim :)




Çalışmamın iskeletini çöp şiş çubuklarıyla oluşturdum.


Daha sonra etrafını kartonla kaplayıp içten ve dıştan kağıt hamuruyla doldurdum.


Kapının yanına küçük bir fener fena olmaz.


Çiçekleri de unutmamak gerek tabi. 

Çiçekleri, daha doğrusu her tür bitkiyi çok severim. Çocukluğumdan beri çeşitli tohumları çimlendirip yetiştiririm. Hatta inancıma göre ağaçlar çok değerli olduğu için yediğim meyvelerin bulduğum çeşitli bitkilerin tohumunu toprakla kavuşturmaya çalışırım. Peygamberimiz "Kıyametin kopacağını bilseniz, elinizdeki fidanı dikiniz." hadisini unutmamak gerek.

İlk okul zamanlarında ilk kaktüsümü aldığımda ailem yakın çevrem "-dikenden çiçek mi olurmuş." gibi sözlerle kaktüsleri dışlayınca kaktüs benim için daha değerli bir bitki olmuştur. O zaman aldığım parmak kadar kaktüs saksısını değiştirdikçe coştu öyle büyüdü ki 1.20mt civarında bir boya ulaşmıştı. Yerinden kaldırıp bir yerlere taşımakta güçlük çekiyordum. en son kış ayında çok büyük olduğu için eve sokamadım. Hayvan ahırına koydum. Tabi eski kışlar şimdikiler gibi olmadığı için buz tutup ölmüştü.

Bu da böyle bir anımdır işte.



Yorumlar