Dershane Sıralarına Çizdiğim Karalamalar

Kpss için gittiğim dershanenin sıralarına çizdiğim karalamalarım. Temizlikçi ablalar ne kadar küfrediyor bilmiyorum ama yinede çizmeye devam ediyorum :) Gerçi bir ders sonra önceki çizdiğimi silip yenisini çiziyorum o zamana kadar silinmemiş oluyor. Sanırım temizlikçi ablalar da silmiyorlar.



Sempatik bir yaratık. Uzaylı vs türevi bir şey...

Bir çizgi çizdim ve gerisi geldi. Eğik bir çizgiydi sonra bu eğiklikten kırık bir direk çıktı. Bayrak, korsan ... derken oldu bitti.


Bu çalışma kağıt kahve bardağını kıvırmam sonucu oluştu. İlk olarak zombinin altındaki el şeklindeki dalgayı çizdim. Çünkü bardak yaklaşık onun gibi olmuştu. Sonra bişeyler ekleyeyim derken bu ortaya çıktı işte :)

Yorumlar

  1. Çok teşekkür ederim yorum için çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  2. O anahtarlık çok güzel olmuş ben düşünsem aklıma gelmezdi sen nasıl yapıyorsun bunları? hepsi çok güzel ellerine sağlık ..:D

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim bu güzel yorum için :)

    Bence eline bir materyali alıp üzerinde uzun süre düşünürsen seçenekler karşına çıkacaktır. Sonrada elinin yapabildiğince bişeyler çıkar :) Çok kitapsı bir yorum oldu sanırım :D kendimi bir garip hissettim :)

    YanıtlaSil
  4. ennur melek kasaman10 Mart 2012 07:48

    Ya mehmet abi kaç kere denedim ama aklıma fikir gelmiyor gelsede o gelen fikri yapamıyorum (he bu arada adsız yorumu yazan bendim)

    YanıtlaSil
  5. Çünkü sen aklını yaptığın işe vermiyorsun :)

    YanıtlaSil
  6. dersane sıralarından takip ediyoruz çalışmalarını :d

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim Buraya yazdığınız için. :D
    Reklamın iyisi kötüsü olmaz deyip çiziyorum :)

    YanıtlaSil
  8. çizimler harika ya, yine boş durmuyosun :) ben esra, böteden

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Esra bu güzel yorum için :D derste sıkıldıkça daha bir ilham geliyor :)Bende çiziyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder