Ağaç Kovuğu

3 yıl aradan sonra korona salgını ve karantinada geçen günler insanı ister istemez bir şeyler yapmaya itiyor. Bu arayı vermemin sebebi uzun zamandır yaptığım şeyleri sosyal mecralarda paylaşıp bunu yeterli bulmamdır. Fakat işte boş boş evde takılmak insana bunları da yaptırıyor demek ki. solup giden bloğuma tekrardan can suyu vermenin zamanı geldi.

Paylaşacağım bu gönderiler uzun zamandır yapmış olduğum el işleri vs.

Bu çalışmamda kağıt hamuru, tel ve çeşitli çer çöp kullanarak eşime yaptığım bir biblo. Biblomda bir ağaç kovuğunu yuva edinen tilkileri resmettim. O zaman gelelim çalışmaya...

Çalışmam sonunda oluşan biblom.

İlk aşamada bir platform üzerine telden ağaç iskeleti yaptım.

Sonrasında bu tel yığınına kağıt hamuru giydirdim.

Detayda da görüldüğü gibi tilkileri tamamen kağıt hamurundan yaptım.
Kuru otları süpürge telleriyle yaptım.

Ufak bir kaplumbağa ağacın dibinden sırıtıyor. 


Ağacın içi tamamen boş, yukarıdan bakınca içerideki tilkiler görülebiliyor.

Çalışmam bundan ibaret. Yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim.






Yorumlar