Değirmen kürdanlık :)

Merhaba sevgili blog ziyaretçilerim.

Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünün nadide hocalarından biri olan M.Emin KORKUSUZ hocam için yaptığım hediyenin birkaç fotoğrafını paylaşacağım. Daha ona vermedim ama çok yoğun olduğu için verene kadar bloğuma giripte göreceğini sanmıyorum :)

(yapım aşamasında kaba inşaat ve pervanenin takılması)

(Tahmin edebileceğiniz gibi önden görünüm :)

(Yandan kalemlik kısmınında göründüğü bir fotoğraf)

(Bu da boyutları konusunda fikir sahibi olmanız için)

Çalışmada 1200 civarında kürdan, 30gr 505 yapıştırıcı, bir miktar pamuk ve yaklaşık 10saat çalışma süresi.

Kanatlarda kumaş vs kullanmadım fakat üfleyince gayet güzel dönüyor. Daha farklı çalışmalarla daha sonra tekrar karşınıza çıkabilirim ;)

Başlığı bilinçli olarak saçma sapan koydum. "Ne kadar salak yaaa" falan demeyin sakın :)

Yorumlar

  1. Verdin mi hediyeyi Medo vermediysen ispiyonlayayım hemen:D

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim adamım çok eğşenceli bir çalışma olmuştur senin için, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Evet dostum İlk defa böyle bişey yaptım çok mutlu oldum ^^

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kılıç çizimleri

Beyin çizimi

Ortaçağ silahları