Kayıtlar

Ekim, 2011 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Hamster Evi

Resim
Şimdi yayınlayacağım çalışma bir hamster evi olarak tasarlandı. Mühendislerin yoğun uğraşları ve çılgın tasarım fikirleri hayat buldu. :)

Geçmiş yıllarda 1 haftada 2 adet hamster kaybettim. Bu bnim için büyük başarı... Daha önce almış olduğum hindilerin 2 ay içinde ölmesinden sonra ilk defa hayvan besleme konusunda bu kadar saçma kayıplar verdim :) Bundan dolayı yüksek güvenlikli küçük bir yapı inşaa ettim. Tabi ki bu bir hamster için çok küçük bunun ardından bir bahçe projesi daha yapmalıyım. Lakin ev şu an hazır, şimdilik sadece onu paylaşacağım.



(bir hamster almalıyım :)
Yuva bir adet konserve kavanozu ve yaklaşık 250 kürdandan oluşuyor. Kapı aynı zamanda rampa görevi görecek ama bir hamsterin buraya girmesi için gerekli değil. Afilli bir kilit sistemiyle hamster kaçışlarına çözüm bulduğumu umuyorum : )
....Günler sonrası.... 


Sonunda hamster(gonzales)  aldım. Yuvayıda biraz değiştirdim, adana kebap çubuklarından çatı ekledim. Fakat hamster biraz büyükmüş onun için ek inşaatlara ba…

Değirmen kürdanlık :)

Resim
Merhaba sevgili blog ziyaretçilerim.

Balıkesir Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünün nadide hocalarından biri olan M.Emin KORKUSUZ hocam için yaptığım hediyenin birkaç fotoğrafını paylaşacağım. Daha ona vermedim ama çok yoğun olduğu için verene kadar bloğuma giripte göreceğini sanmıyorum :)

(yapım aşamasında kaba inşaat ve pervanenin takılması)
(Tahmin edebileceğiniz gibi önden görünüm :)
(Yandan kalemlik kısmınında göründüğü bir fotoğraf)
(Bu da boyutları konusunda fikir sahibi olmanız için)
Çalışmada 1200 civarında kürdan, 30gr 505 yapıştırıcı, bir miktar pamuk ve yaklaşık 10saat çalışma süresi.
Kanatlarda kumaş vs kullanmadım fakat üfleyince gayet güzel dönüyor. Daha farklı çalışmalarla daha sonra tekrar karşınıza çıkabilirim ;)
Başlığı bilinçli olarak saçma sapan koydum. "Ne kadar salak yaaa" falan demeyin sakın :)

.

Resim
(Salyangoz, sümüklü böcek, güve, lav, çılgın kuş)