Bir kaç çalışmamı yayınlamak istedim

to English

Bu çalışmalarımı farklı zamanlarda yaptım lisede üniversitede üniversite lise arası :D


Bunu üniversitede yaptım ahtapotumsu bıyıklı bir karakter oldu. Kötü bir karakter gibi duruyor ama sadece sıcak kanlı olmamış sanırım.



Bu da ünniversite zamanı lakin yazın tatilde. Sinek kapan bitkisim.



Bu da yazın çizdiğim çirkinim koca kafalı bişey oldu.



Bunlarda çirkinin yedek kafaları :d



Bu da küçük elmo şaşkın geyik.



adını koymadığım bir karakterim. Armutumsu bir yapısı var. Tatlı bir karakter bence.



Cehennnemin lanetli zebanisi :D değil tabiki o benim keçim.


Bir hamster im olmasını çok istiyordum. Hatta Balığım ölsün de onun akvaryumunda büyütürüm diye düşünmüştüm. Balığım öldü ben hala hamster almadım. Çünkü bana hamsterin çok fazla koktuğunu ve zırt bırt akvaryumun talaşlarının değiştirilmesi gerektiğini öğrendim.


Öyle normal bir inek hiçbir özelliği olmayan :D



Denizden çıkıp evrim geçirerek ayaklarına sahip olmuş deve kafalı inek boynuzlu bir karakter :D


Kurban bayramlarının vaz geçilmez kahramanı :D



insanlıktan nasibini almamış deyiminin şıp oturduğu kişi.



Adını barış koydum bu çocuğun.


Bu da ben :D


Sadece koca bir gözü olan yaratık.



Bu benim sınıf arkadaşım hanifi. Bu resmi buraya koydum ama izleyicim olmasına rağmen bunun burada olduğunu asla görmez.


İntihar eden bir vatandaş ...


İntihar eden vatandaşla aynı zamanlarda çizildiği için oldukça benzer karakterler.


Duvarlara ışıltılı yazılar yazan sümüklü böcekleri bilirsiniz kaygan sevimli yaratıklar :d

Yorumlar