Kartvizitlik

Selam arkadaşlar.
Takip eden varsa eğer yakın zamanda youtube için videolar yapmaya başladım. Eğer takipte değilseniz aşağıdaki videodan takip edebilirsiniz. Bu video işi benim hızlıca bir şeyler üretme isteğimi arttırdı ve seri şekilde çalışmaya başladım. Mutluyum, dönütler güzel az zamanda büyük işler başarmış hissediyorum.
Fazla uzatmadan gelelim çalışmaya. Bu çalışmamda masa başı çalışan bir arkadaşa kartvizitlerini sunmak için bir ev tasarladım. Tasarımın ev olmasının nedeni ise arkadaşın Eminevim sisteminde çalışması.
Çalışmam aşağıdaki görsellerde mevcuttur.



Aşağıdaki videoda bu çalışmamın yapılışını anlatıyorum. Daha doğrusu anlatmak yerine sadece gösteriyorum. 

Desteklerinizi esirgemez abone olur, videolara beğeni ve yorum atarsanız çok memnun olurum.




Yorumlar