Kerem Beyit

to English

Grafikerler.net forumunda takılırken Kerem Beyit ile ilgili bir raportaj gözüme çarptı ve okumaya başladım. Kendisi Türkiyede parmakla gösterilecek sayıdaki grafikerlerin bence baş parmağı. Sayısız mükemmel çalışmasıyla dünya çapında çalışmaları olan biri. Benim için hayran olmamak elde değil yani...

Raportajında ki şu sözü çok hoşuma gitti.
"Mouse ile çizim yapmak tırnak makasıyla koyun kesmeye benzer." Bu sözü görünce Kerem beyit hakkında bir yazı yazmak istedim.

Şimdi çalışmalarından bir kaç örnek göstererek sizleride hayran bırakayım.




Yorumlar

  1. ya olmaz ki ama ya :D adam süper çizmiş be :D bu tarz şeyler insanın moralini bozuyor :D

    YanıtlaSil
  2. :D dostum takma kafana oda senin yazdığın programları uyraştığın şeyleri yapamaz :D

    sadece alanında dünya çapında tanınıyor o kadar :D
    Birde gerçekten süper çiziyor :D

    Adamın sitesi bilem süper yahu :)

    YanıtlaSil
  3. adam süper yaa :D lanet olsun adamım...

    bak bu adamın da adresini vermiş linkler kısmında... onun çizimleri de güzelmiş bi göz at istersen...

    http://emrahelmasli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. daha önceden göz attım ben. bir arkadaşım bu insanları takip et demişti. Çocuk çok gelişti görmen lazım onu da :D

    http://trockn.deviantart.com/

    lanet olsun sw solundakiler

    YanıtlaSil
  5. accaipp güzelll!!!!

    YanıtlaSil
  6. Evet adam accaipp güzell çiziyor :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kılıç çizimleri

Beyin çizimi

Ortaçağ silahları