Aylar sonra ilk defa :D

to English

Uzun bir ara oldu bu bloguma yazı yazmayalı.

Neyse geçenlerde dersin birinde bir kurukafa çizdim ve bunu azar azar grafik tabletle güzelleştirmeye çalıştım. Bunu sizinle paylaşmak istedim. Bütün mesele bundan ibaret :)

Bu çizimin ilk hali karakalem yani ..
Bu da biraz shopladıktan sonra


Tabletle çizmek çok eylenceli bence. Emin hocam(Balıkesir ünv. en değerli hocası :) çizim yaparız diye getirtti onca zamandır duruyordu boşboş masanın üzerinde tablet.. bir yıl sonra bunun çok zevkli bişey olduğunu anladım. Bu Grafik ahalisi için küçük(basit-ezik) lakin benim için büyük bir adım. Çok mutlu oldum.

İyi bloglar...

Yorumlar

  1. Sen hayattamıydın yav :)). Bu arada 3dMax çizimlerini de yayınlasana ;)

    YanıtlaSil
  2. tamam dostum yeni yine yeniden 3d çizmeye başladım bakalım ilk renderleri atarım

    YanıtlaSil
  3. Guzel Olmus Eline Saglık :D

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim adsız :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kılıç çizimleri

Beyin çizimi

Ortaçağ silahları